1. Każda osoba, która korzysta z usług zakwaterowania (i innych z nimi powiązanych) świadczonych przez spółkę Gondore sp. z o.o. w obiektach przez nią zarządzanych jednocześnie wyraża zgodę na niniejszy regulamin i zobowiązuje się go przestrzegać po rygorem kar w nim oznaczonych.
2. Na terenie obiektów zarządzanych przez Gondore sp. z o.o. zabrania się:
- Przebywania osób nieletnich poza nadzorem odpowiedzialnych za nich osób dorosłych
- Palenia papierosów, tytoniu lub jakichkolwiek innych środków wytwarzających dym (poza ewentualnymi miejscami do tego przeznaczonymi)
- Spożywania alkoholu w miejscach ogólnodostępnych (klatka schodowa, korytarz, działka przed budynkiem)
- Zażywania narkotyków i substancji odurzających
- Przebywania zwierząt (chyba, że ma się wyjątkowo pisemną zgodę Managera obiektu)
- Handlu i sprzedaży towarów lub usług (chyba, że uzyskało się pisemną zgodę Gondore sp. z o.o.)
- Wyrzucania śmieci poza miejscami do tego wyznaczonymi
- Hałasowania poza godzinami ciszy nocnej (22:00-6:00)
- Organizowania imprez formalnych lub nieformalnych wskutek których więcej osób niż dokonało rezerwacji przebywa w Apartamencie lub na terenie obiektu generując hałas
- Parkowania poza miejscami do tego wyznaczonymi lub niezgodnie z regulaminem parkingu
- Przebywania w Apartamentach lub pozostawienia prywatnych rzeczy w Apartamencie poza godzinami zgodnymi z opłaconą i potwierdzoną rezerwacją
- Korzystania z internetu udostępnionego w obiekcie do nielegalnych celów (np. związanych z terroryzmem lub pedofilią lub oszustwem)
3. Za każdy przypadek naruszenia niniejszego regulaminu zobowiązuje się osobę za to naruszenie odpowiedzialną do poniesienia kary pieniężnej w wysokości 500 zł (z możliwością obniżenia tej kwoty do 100 zł w szczególnie mało uciążliwych przypadkach lub podwyższenia do 2000 zł w bardzo uciążliwych przypadkach).
4. Jeśli mimo zwrócenia uwagi i powołania się na niniejszy regulamin, osoba nie powstrzymuje się od naruszania regulaminu to zobowiązana jest do poniesienia kary pieniężnej w wysokości 5000 zł
5. Niezależnie od powyższych przypadków, jeśli osoba korzystająca z usług Gondore sp. z o.o. spowoduje szkodę (np. zniszczenie mienia, skażenie Apartamentu dymem papierosowym, uniemożliwienie skorzystania z Apartamentu kolejnym Gościom) to zobowiązana jest tą szkodę pokryć.
6. W przypadku powstania zobowiązania wynikającego z niniejszego regulaminu (punkty 3, 4, 5 powyżej), po uzyskaniu od obsługi obiektu informacji co do kwoty zobowiązania, należy uregulować ją w terminie 3 dni roboczych od jej otrzymania drogą mailową, SMS lub poprzez widomość przez portal rezerwacyjny (np. booking.com albo Airbnb.com) na konto spółki wskazane w podstronie kontakt.
7. Jeśli w ciągu 3 dni zobowiązanie, wymienione w punkcie 6. powyżej, nie zostanie pokryte to do wskazanej kwoty zostanie doliczone 2500 zł tytułem dodatkowych kosztów dochodzenia odszkodowania, które to koszty osoba odpowiedzialna za to zobowiązanie, zobowiązuje się dodatkowo pokryć.
8. Jeśli pozostawiono prywatne rzeczy w Apartamencie poza godzinami rezerwacji to można się po nie zgłosić w terminie do 7 dni od wymeldowania. Po tym terminie pozostawione rzeczy, które nie zostały odebrane zostaną zutylizowane na koszt właściciela. Jeśli właściciel pozostawionych rzeczy zgłosi się po nie mając nie uregulowane zobowiązania wobec spółki Gondore - spółka zastrzega sobie prawo zastawu na tych rzeczach do czasu uregulowania należności lub ich zutylizowania zgodnie z niniejszym punktem. Odbiór osobisty pozostawionych rzeczy w terminie i godzinach uzgodnionych z obsługą odbywa się bezpłatnie. Odbiór poprzez wysyłkę pocztową wymaga wcześniejszego pokrycia kosztu wysyłki w kwocie 50 zł dla mniejszych przesyłek, a dla większych lub gabarytowych jest on indywidualnie wyceniany (nie mniejszy niż 100 zł). Odbiór w terminach i godzinach wymagających specjalnego przybycia obsługi wymaga wcześniejszego pokrycia kosztu, który jest ustalany indywidualnie (nie mniej niż 100 zł).
9. Wszelkie braki, niezgodności, nieprawidłowości, awarie, zastane lub zaobserwowane sytuacje za które nie ponosi się odpowiedzialności lub reklamacje należy niezwłocznie zgłaszać obsłudze w formie opisu i o ile to możliwe też dokumentacji zdjęciowej lub filmowej z uwzględnieniem czasu oczekiwania na odpowiedź zależnie od dostępności.
9.1. Zgłoszenie po odbyciu pobytu lub ponad 24 godziny od momentu stwierdzenia braku, niezgodności, nieprawidłowości lub awarii nie podlega odszkodowaniu.
9.2. Za skutki awarii (np. wody, prądu, gazu, kanalizacji, internetu) spowodowane winą osób/podmiotów trzecich spółka Gondore nie odpowiada. Natomiast na miarę możliwości i dostępnej wiedzy spółka zobowiązuje się informować klientów o zaistniałych awariach.
10. Wszelkie wnioski, prośby i zapytania (np. w kwestii przedłużenia, skrócenia, przeniesienia, anulowania, zarezerwowania pobytu) należy kierować do obsługi obiektu z uwzględnieniem czasu oczekiwania na odpowiedź zależnie od dostępności.
10.1. W przypadku wnioskowania o zmianę terminu i/lub rodzaju apartamentu (np. na taki z aneksem kuchennym) dla istniejącej nie rozpoczętej rezerwacji należy ponieść koszt obsługi w wysokości 50 zł plus dopłatę do różnicy kosztów bieżącej rezerwacji i docelowej (o ile występuje). Zastrzegamy sobie prawo zmiany terminu rezerwacji jedynie gdy jest dostępne wnioskowane miejsce noclegowe.
10.1.1. Dla rozpoczętych rezerwacji, dla których goście zameldowali się już w apartamencie należy ponieść dodatkową opłatę za rozpoczętą dobę w tym apartamencie. Jeśli zameldowanie miało miejsce w godzinach umożliwiających posprzątanie apartamentu i udostępnienie go do rezerwacji innym gościom to opłata za rozpoczętą dobę może ulec zmniejszeniu zależnie od decyzji pracownika obsługi.
11. W przypadku złożenia reklamacji zostanie ona niezwłocznie rozpatrzona, nie później niż w terminie 7 dni roboczych (od złożenia kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego).
12. Jeśli przypadek naruszenia regulaminu został zgłoszony dla osoby za niego odpowiedzialnej drogą elektroniczną lub telefoniczną przez obsługę lub zgłoszony przez obecnych na terenie obiektu pracowników spółki Gondore sp z o.o. i dodatkowo wymagał przyjazdu kadry zarządzającej to osoba za niego odpowiedzialna zostanie dodatkowo obciążona kosztem interwencji w wysokości 500 zł za każdą rozpoczętą godzinę interwencji. Jeśli interwencja ta wiązała się z koniecznością wezwania specjalistycznych służb (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie, Straż Miejska, Straż Graniczna, Żandarmeria wojskowa, etc.) to koszt każdej rozpoczętej godziny interwencji wzrasta o dodatkowe 500 zł.
13. W przypadku rozbieżności co do standardu, dodatkowych udogodnień lub wyposażenia pokoju z danej oferty między oficjalną stroną gondore.pl a innymi miejscami gdzie opublikowane są szczegóły oferty, pierwszeństwo ma zawsze strona gondore.pl (w szczególności w kwestii rozstrzygania sporów). Wszelkie rozbieżności w tym zakresie należy zgłaszać do obsługi niezwłocznie po ich stwierdzeniu i zostaną one ujednolicone.
14. Dostępność ogrzewania pokoju oraz klimatyzacji jest zależna od okresu grzewczego i w celu uzyskania aktualnego statusu ich dostępności można taką informację uzyskać u obsługi obiektu. Dostępność innych mediów (wody, prądu, internetu) powinna być niezakłócona, poza przypadkami awarii oraz krótkiej planowej ich niedostępności (o której informacja powinna znajdować się wcześniej przy wejściu do budynku). Wszelkie awarie należy zgłaszać niezwłocznie po ich wykryciu. Czas ich usunięcia zostanie zminimalizowany przez obsługę lub zostanie zaproponowane rozwiązanie zamienne.